Zippo partner van Pinkpop
- Sponsoring
- 6 mei 2014 @ 13:39
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - EntertainmentPartnership
- 6 mei 2014 @ 13:39
- Redactie Sponsoring
Dit jaar viert Zippo haar muziekgeschiedenis door festivalbezoekers van het langstlopende jaarlijks terugkerende muziekfestival ter wereld, te verrassen met verschillende activiteiten, waaronder een Zippo designwedstrijd met kans op een eigen limited edition Zippo aansteker.
Dit jaar viert Zippo haar muziekgeschiedenis door festivalbezoekers van het langstlopende jaarlijks terugkerende muziekfestival ter wereld, te verrassen met verschillende activiteiten, waaronder een Zippo designwedstrijd met kans op een eigen limited edition Zippo aansteker.
Tijdens Pinkpop is er van alles te doen in de Zippo Encore tent. Naast een graveerservice, de Zippo Moments Wall en de mogelijkheid om je te laten schminken, organiseert Zippo dagelijks wedstrijden. Zo is er een Wheel of Fortune waarmee Zippo aanstekers te winnen zijn en maken twee festivalbezoekers dagelijks kans op backstage passen.
Je eigen Limited Edition
In de Zippo Encore tent kunnen festivalgangers meedoen aan een designwedstrijd met als hoofdprijs een windbestendige Zippo aansteker naar eigen design. Een jury selecteert de mooiste ontwerpen en plaatst deze op de Zippo Facebookpagina ter stemming. De inzending die de meeste stemmen weet te verzamelen, wint de hoofdprijs: een eigen Limited Edition Zippo aansteker. Daarnaast worden er gedurende het driedaagse festival verschillende dagprijzen weggeven met een aansteker als prijs.
Virtuele Pinkpop 2014 aansteker
Voor de moderne rock n’ rollers introduceert Zippo een virtuele variant van de limited edition Pinkpop 2014 Zippo aansteker! De Zippo Virtual Lighter app is vanaf 23 mei 2014 een maandlang gratis te downloaden voor zowel Android als iOS-telefoons en beschikt over een limited edition Pinkpop ontwerp.
Rijke muziekgeschiedenis
Zippo staat synoniem voor muziek en heeft een rijke rock ´n roll geschiedenis. Sinds het begin dat aanstekers in de lucht gehouden werden tijdens concerte is het merk altijd verbonden gebleven aan rockmuziek. Pinkpop vindt plaats in Landgraaf op 7, 8 en 9 juni 2014.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing