Truphone nieuwe hoofdsponsor Vitesse

Truphone nieuwe hoofdsponsor Vitesse
  • Sponsoring
  • 4 jun 2014 @ 14:17
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalSponsoringSportmarketing

Met ingang van 1 juli 2014 is telecomprovider Truphone de nieuwe hoofd- en shirtsponsor van Vitesse. De overeenkomst is getekend voor drie seizoenen.

Truphone is opgericht in 2001 en is een zakelijke telecomprovider voor internationaal bellen en internetten. Truphone doet dit door het verstrekken van meerdere internationale nummers op één enkele simkaart, waardoor bedrijven gesprekken kunnen voeren alsof ze in Nederland zijn.

Dat Vitesse juist deze sponsor wil aantrekken is niet vreemd. Ruim een jaar geleden investeerde Roman Abramovich nog 70 miljoen pond in Truphone. De Rus is ook eigenaar van voetbalclub Chelsea, waarmee Vitesse samenwerkt, en onderhoudt nauwe banden met Aleksandr Chigirinskiy, de grootaandeelhouder van de Arnhemse club.

De samenwerking is onderdeel van de wereldwijde sponsorstrategie van Truphone. Hiermee benut Truphone alle facetten die Vitesse haar kan bieden, denk aan exposure, corporate hospitality, productlanceringen, -activaties, spelersinzet en gebruik van de trainingsaccommodatie. Vitesse zal de diensten van Truphone inzetten in haar bedrijf om zo te kunnen profiteren van het bereik van Truphone.

Rob van Velzen, Managing Director van Truphone Nederland: 'Wij zijn trots op het partnerschap met deze prachtige club met een rijke historie, groeiende businessclub en haar betrokken supporters. Wij kijken er naar uit om samen met de hele club nationaal en internationaal succes te behalen.'

Peter Gansler, commercieel directeur van Vitesse: 'Vitesse heeft een intensief proces doorlopen in de zoektocht naar de juiste partner met gedeelde kernwaarden en ambities. We zijn verheugd in Truphone die juiste partner te hebben gevonden. Als je de beste wilt zijn in topsport telt ieder detail. Wij kijken er naar uit het beste partnerschap van de Eredivisie te bouwen. Wij bieden Truphone het juiste platform om zich in Nederland sterk te ontwikkelen. De vooruitstrevende manier van samenwerken biedt kansen om onze gedeelde kernwaarden uit te dragen.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken