Truphone nieuwe hoofdsponsor Vitesse
- Sponsoring
- 4 jun 2014 @ 14:17
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - VoetbalSponsoringSportmarketing
- 4 jun 2014 @ 14:17
- Redactie Sponsoring
Met ingang van 1 juli 2014 is telecomprovider Truphone de nieuwe hoofd- en shirtsponsor van Vitesse. De overeenkomst is getekend voor drie seizoenen.
Truphone is opgericht in 2001 en is een zakelijke telecomprovider voor internationaal bellen en internetten. Truphone doet dit door het verstrekken van meerdere internationale nummers op één enkele simkaart, waardoor bedrijven gesprekken kunnen voeren alsof ze in Nederland zijn.
Dat Vitesse juist deze sponsor wil aantrekken is niet vreemd. Ruim een jaar geleden investeerde Roman Abramovich nog 70 miljoen pond in Truphone. De Rus is ook eigenaar van voetbalclub Chelsea, waarmee Vitesse samenwerkt, en onderhoudt nauwe banden met Aleksandr Chigirinskiy, de grootaandeelhouder van de Arnhemse club.
De samenwerking is onderdeel van de wereldwijde sponsorstrategie van Truphone. Hiermee benut Truphone alle facetten die Vitesse haar kan bieden, denk aan exposure, corporate hospitality, productlanceringen, -activaties, spelersinzet en gebruik van de trainingsaccommodatie. Vitesse zal de diensten van Truphone inzetten in haar bedrijf om zo te kunnen profiteren van het bereik van Truphone.
Rob van Velzen, Managing Director van Truphone Nederland: 'Wij zijn trots op het partnerschap met deze prachtige club met een rijke historie, groeiende businessclub en haar betrokken supporters. Wij kijken er naar uit om samen met de hele club nationaal en internationaal succes te behalen.'
Peter Gansler, commercieel directeur van Vitesse: 'Vitesse heeft een intensief proces doorlopen in de zoektocht naar de juiste partner met gedeelde kernwaarden en ambities. We zijn verheugd in Truphone die juiste partner te hebben gevonden. Als je de beste wilt zijn in topsport telt ieder detail. Wij kijken er naar uit het beste partnerschap van de Eredivisie te bouwen. Wij bieden Truphone het juiste platform om zich in Nederland sterk te ontwikkelen. De vooruitstrevende manier van samenwerken biedt kansen om onze gedeelde kernwaarden uit te dragen.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing