ABN Amro verlengt samenwerking met KidsRights met drie jaar

ABN Amro verlengt samenwerking met KidsRights met drie jaar
  • Sponsoring
  • 29 jul 2014 @ 08:27
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipMaatschappij

ABN Amro heeft de samenwerking met KidsRights met drie jaar verlengd. De Nederlandse bank is hoofdsponsor van de Kindervredesprijs die KidsRights sinds 2005 jaarlijks uitreikt.

KidsRights is een Nederlandse kinderrechtenorganisatie die opkomt voor de positie van zeer kwetsbare kinderen waar ook ter wereld en hun rechten promoot en ondersteunt. Daarbij ziet KidsRights de kinderen zelf als 'changemakers'.

ABN Amro is de hoofdsponsor van de Kindervredesprijs. De bank ondersteunt deze prijs financieel, maar ook met honderden medewerkers die vrijwillig KidsRights ondersteunen. Naast deze sponsoring en inzet, stelt ABN Amro kantoorruimte en faciliteiten beschikbaar voor de KidsRights organisatie.
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken