KPN official partner Eredivisie

KPN official partner Eredivisie
  • Sponsoring
  • 17 jul 2014 @ 14:33
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipVoetbalSponsoring

KPN is met ingang van het voetbalseizoen 2014/15 Official Partner van de Eredivisie. Vooral de KPN-klant gaat van dit partnership profiteren.

De diensten van KPN zullen extra onderscheidend worden, zegt Jaap Postma, directeur consumentenmarkt KPN. 'Door de grootste en populairste sportcompetitie van Nederland te koppelen aan de dienstverlening van KPN gaan we onze klanten unieke meerwaarde bieden.'

Marnix Laurs, manager Content & Partnerships voor consumentenmarkt KPN, kan nog niet precies zeggen wat die meerwaarde voor de klant zal zijn. ‘Omdat we vol bezig zijn met de ontwikkeling kan ik er nog niet teveel over zeggen, maar binnen dit partnership krijgt de KPN-klant een prominente plek. Met de populariteit van de Eredivisie, en onze kwalitatieve netwerken, zijn wij ervan overtuigd dat we onze klanten iets extra’s kunnen gaan bieden. Maar het is nog te vroeg daar specifiek over te zijn.’

Alex Tielbeke, commercieel directeur Eredivisie Media & Marketing: ‘We zijn trots dat we onze krachten met elkaar bundelen. KPN en de Eredivisie zijn twee mooie Nederlandse merken met hun wortels diep in de samenleving. De komende tijd gaan we samen aantrekkelijke initiatieven ontwikkelen om de voetbalbeleving onder de miljoenen voetbalfans door heel het land nog verder te versterken.’
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken