Samenwerking Hooghoudt en rockgroep Kensington

Samenwerking Hooghoudt en rockgroep Kensington
  • Sponsoring
  • 31 jul 2014 @ 11:06
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieSponsoringKunst & Cultuur

Hooghoudt en Kensington trekken de komende tijd gezamenlijk op. De release van Rivals, het derde album van rockgroep Kensington, is de kick-off van een campagne die met name online vorm krijgt. De samenwerking met Kensington moet Bruine Jenever bekender maken en laden als een avontuurlijke keus.

In de campagne voor Hooghoudt Bruine Jenever delen de Groningse familiedistilleerderij en de Utrechtse band tradities en mooie momenten. Het Haarlemse TAPE tekent voor de campagne met als pay-off ‘Tradition is what defines a group’.

Karina Zuiderveen, brand manager Hooghoudt: ‘Kensington is een hechte groep. De vrienden kennen elkaar door en door en hebben een eigen cultuur gecreëerd die alleen geldt binnen hun band. Samen maken ze muziek vanuit passie en liefde voor het vak. Ondanks hun groeiende succes blijft de band autonoom en vinden ze steeds manieren om te vernieuwen. Hooghoudt bestaat sinds 1888 en heeft eenzelfde passie en liefde, maar dan voor jenever. Hooghoudt blijft bij zichzelf en gaat met de tijd mee door nieuwe jenevers te ontwikkelen.’

Foto: Bart Heemskerk

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken