Samenwerking Hooghoudt en rockgroep Kensington
- Sponsoring
- 31 jul 2014 @ 11:06
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - StrategieSponsoringKunst & Cultuur
- 31 jul 2014 @ 11:06
- Redactie Sponsoring
Hooghoudt en Kensington trekken de komende tijd gezamenlijk op. De release van Rivals, het derde album van rockgroep Kensington, is de kick-off van een campagne die met name online vorm krijgt. De samenwerking met Kensington moet Bruine Jenever bekender maken en laden als een avontuurlijke keus.
In de campagne voor Hooghoudt Bruine Jenever delen de Groningse familiedistilleerderij en de Utrechtse band tradities en mooie momenten. Het Haarlemse TAPE tekent voor de campagne met als pay-off ‘Tradition is what defines a group’.
Karina Zuiderveen, brand manager Hooghoudt: ‘Kensington is een hechte groep. De vrienden kennen elkaar door en door en hebben een eigen cultuur gecreëerd die alleen geldt binnen hun band. Samen maken ze muziek vanuit passie en liefde voor het vak. Ondanks hun groeiende succes blijft de band autonoom en vinden ze steeds manieren om te vernieuwen. Hooghoudt bestaat sinds 1888 en heeft eenzelfde passie en liefde, maar dan voor jenever. Hooghoudt blijft bij zichzelf en gaat met de tijd mee door nieuwe jenevers te ontwikkelen.’
Foto: Bart Heemskerk
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing