Santander brengt Scuderia Ferrari naar VKV City Racing

Santander brengt Scuderia Ferrari naar VKV City Racing
  • Sponsoring
  • 24 jul 2014 @ 11:53
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringPartnership

De Scuderia Ferrari, één van de meest legendarische teams uit de geschiedenis van de Formule 1, komt naar VKV City Racing in Rotterdam. Teamsponsor Santander Consumer Finance Benelux maakt de komst mogelijk.

Voormalig wereldkampioen Kimi Räikkönen zal tijdens het race-event een demonstratie te geven in een echte Ferrari F10 Formule 1. De Fin reed meer dan 200 races en won er 20. In 2007 won hij als Ferrari-coureur de wereldtitel. De Scuderia Ferrari is goed voor 31 wereldtitels (16 constructeurstitels en 15 coureurtitels) en meer dan 200 overwinningen in ruim 870 races.

'Het is de eerste keer dat Santander Scuderia Ferrari mét de officiële Formule 1 coureur Kimi Räikkönen naar Rotterdam brengt. Weinigen weten dat Kimi een tijd in Rotterdam heeft gewoond aan het begin van zijn carrière. De echte fans zullen gaan genieten, dat is zeker', zegt organisator Robert Heilbron.

Ook Michel Blom, Head of Marketing Benelux, is erg verheugd met de komst: ‘Scuderia Ferrari en Santander werken al ruim vijf jaar samen, en ik ben ontzettend blij dat het door deze samenwerking gelukt is om het Formule 1 team, met topcoureur Kimi Räikkönen naar Nederland te halen om deel te nemen aan de 10e editie van VKV City Racing. We moedigen daarom iedereen aan om naar dit fantastische evenement te komen om deze unieke ervaring uit eerste hand mee te beleven.’

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken