Vijf vragen aan: Harold Zwarts (Trefpunt-PRISM)
- Sponsoring
- 22 jul 2014 @ 08:33
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Sponsoring
- 22 jul 2014 @ 08:33
- Redactie Sponsoring
Vijf vragen, vijf antwoorden. Hoe beknopter hoe beter. Dat is het uitgangspunt van deze (vrijwel) dagelijkse reeks korte interviews van marketeers en andere betrokkenen uit de sponsorwereld. Vandaag Harold Zwarts, Creative Strategy Director van Trefpunt-PRISM.
Waar krijg je de meeste energie van in je vak?
'Als ik een pitch presentatie zit met een gedegen en goed strategisch en creatief verhaal en ik voel dat we gaan winnen.'
Is er iets dat je graag al aan het begin van je carrière had geweten?
'Dat de manier waarop je iets zegt vaak belangrijker is dan wat je inhoudelijk zegt. Overigens vind ik dat nog regelmatig bijzonder spijtig.'
Wat is bij het publiek het grootste misverstand over sponsoring, en hoe los je dat op?
'Dat sponsoring alleen een instrument is voor naambekendheid. Dat los je op door meer inzage te geven in cases waar ook sales en propositiebekendheid gestegen zijn.'
Wat is de voor sponsoring meest interessante ontwikkeling?
'Vanzelfsprekend de mogelijkheden van social media om direct in te haken op events en de interactie met de helden.'
Welke gedroomde combinatie tussen sponsor en organisatie/evenement zou je graag tot stand willen brengen?
'Een volle Heineken ArenA, op mijn iPad volg ik mijn favoriete speler van Oranje. Ik kan direct zijn voetbalschoenen bestellen via de KNVB-site, een mail naar hem sturen en hem een cijfer geven via de site van het biermerk. In de rust wordt via een speciale app een verfrissend biertje voor me klaargezet. Omdat ik bovendien de 100ste respondent ben word ik vlak voor het einde van de wedstrijd naar beneden gehaald om Arjen Robben de trofee te overhandigen.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing