Vijf vragen aan: Niels Markensteijn (TIG Sports)

Vijf vragen aan: Niels Markensteijn (TIG Sports)
  • Sponsoring
  • 28 jul 2014 @ 09:08
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sponsoring

Vijf vragen, vijf antwoorden. Hoe beknopter hoe beter. Dat is het uitgangspunt van deze (vrijwel) dagelijkse reeks korte interviews van marketeers en andere betrokkenen uit de sponsorwereld. Vandaag Niels Markensteijn, Managing Partner TIG Sports

Waar krijg je de meeste energie van in je vak?
'Met enthousiaste mensen uit het niet iets creëren, bij voorkeur met ambitiieuze plannen waarbij scepsis overwonnen moet worden.'

Is er iets dat je graag al aan het begin van je carrière had geweten?
'Dat ik beter iets anders had kunnen studeren dan bestuurskunde.'

Wat is bij het publiek het grootste misverstand over sponsoring, en hoe los je dat op?
'Dat sponsoring voor veel bredere marketingdoelen inzetbaar is dan alleen als communicatiemiddel of relatieplatform.'

Wat is de voor sponsoring meest interessante ontwikkeling?
'Het gebruik van Big Data om de accountability van sponsoring te verhogen.'

Welke gedroomde combinatie tussen sponsor en organisatie/evenement zou je graag tot stand willen brengen?
'In de wereld van sportevenementen is er niets mooiers dan de Olympische Spelen. Het is de droom van TIG Sports daar ooit nadrukkelijker bij betrokken te raken.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken