Nederlands sportmarketingbureau 40 Beats brengt Iraanse voetbalclub een shirtsponsor

Nederlands sportmarketingbureau 40 Beats brengt Iraanse voetbalclub een shirtsponsor
  • Sponsoring
  • 4 aug 2014 @ 10:01
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringPartnershipVoetbal

Iraanse topclub FC Persepolis heeft een 3-jarig sponsorcontract met de Italiaanse shirtleverancier Macron getekend. De overeenkomst is tot stand gekomen met hulp van het Nederlandse sportmarketingbureau 40 Beats, in samenwerking met rechteneigenaren BPK.

Voetbal wordt steeds populairder in Iran en is zelfs de traditioneel grootste sport worstelen voorbij gegaan. WK deelnemer Iran, met 5 FC Persepolis-spelers in de selectie, verraste de wereld door haar optreden tegen WK-finalist Argentinië, waar men in de laatste minuut verloor door een doelpunt van Lionel Messi. De thuiswedstrijden van FC Persepolis zijn traditioneel uitverkocht, en worden bezocht door 90.000 toeschouwers en gevolgd door miljoenen Iraniërs live op TV.

FC Persepolis, de club uit de hoofdstad Teheran heeft wereldwijd 30 miljoen fans is een van de meest populaire clubs van Azië.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken