Nederlands sportmarketingbureau 40 Beats brengt Iraanse voetbalclub een shirtsponsor
- Sponsoring
- 4 aug 2014 @ 10:01
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringPartnershipVoetbal
- 4 aug 2014 @ 10:01
- Redactie Sponsoring
Iraanse topclub FC Persepolis heeft een 3-jarig sponsorcontract met de Italiaanse shirtleverancier Macron getekend. De overeenkomst is tot stand gekomen met hulp van het Nederlandse sportmarketingbureau 40 Beats, in samenwerking met rechteneigenaren BPK.
Voetbal wordt steeds populairder in Iran en is zelfs de traditioneel grootste sport worstelen voorbij gegaan. WK deelnemer Iran, met 5 FC Persepolis-spelers in de selectie, verraste de wereld door haar optreden tegen WK-finalist Argentinië, waar men in de laatste minuut verloor door een doelpunt van Lionel Messi. De thuiswedstrijden van FC Persepolis zijn traditioneel uitverkocht, en worden bezocht door 90.000 toeschouwers en gevolgd door miljoenen Iraniërs live op TV.
FC Persepolis, de club uit de hoofdstad Teheran heeft wereldwijd 30 miljoen fans is een van de meest populaire clubs van Azië.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing