Samsung tot eind 2020 sponsor IOC
- Sponsoring
- 19 aug 2014 @ 15:12
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Olympische SpelenSponsoringPartnership
- 19 aug 2014 @ 15:12
- Redactie Sponsoring
Het IOC en Samsung hebben hun Worldwide TOP Partnership verlengd tot eind 2020. De verlenging van de overeenkomst is bekend gemaakt tijdens de tweede Jeugd Olympische Spelen die op dit moment in Nanjing, China worden gehouden.
IOC-president Thomas Bach: 'We zijn blij ons partnerschap met Samsung te kunnen verlengen. De gelden die het TOP Programma genereert komen direct ten goede aan de organisatie van elke Olympische Spelen en ook aan elk nationaal Olympisch comité waardoor sporters in de gehele wereld zich kunnen voorbereiden om aan de Spelen deel te nemen.'
Door de verlenging van het partnerschap zal Samsung tijdens de zomerspelen in Rio de Janeiro (2016) en Tokyo (2020) en bij de winterspelen in PyeongChang, Zuid-Korea (2018) de official partner van het IOC zijn. Ook ondersteunt Samsung elke Jeugd Olympische Spelen die in die periode wordt gehouden.
Samsung is sinds de winterspelen in Nagano in 1998 TOP Partner. Het is het elfde bedrijf dat zich tot 2020 heeft gecommiteerd aan het IOC.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing