Tricorp komende twee seizoenen nieuwe hoofdsponsor Willem II

Tricorp komende twee seizoenen nieuwe hoofdsponsor Willem II
  • Sponsoring
  • 1 aug 2014 @ 09:09
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalSponsoring

Willem II heeft Tricorp gepresenteerd als nieuwe hoofdsponsor. Het in Rijen gevestigde bedrijf heeft een overeenkomst getekend voor een periode van twee jaar, met nog een optie voor een derde jaar.

DPD Pakketservice staat voor inmiddels het vijfde jaar als shirtsponsor op de rug.

Tricorp was de afgelopen jaren al op diverse manieren verbonden aan Willem II. Het bedrijf is zichtbaar met reclame-uitingen, een Business Room en als hofleverancier van de door de spelers, staf en directie gedragen kostuums, hemden en schoenen.

Directeur van Tricorp, Hendrik Stiksma: 'Wij zijn trots dat het prachtige shirt van Willem II de komende jaren onze naam draagt. We verwachten dat het onze merkbekendheid vergroot en extra vraag zal creëren. Onze omzet groeit fors, het hoofdsponsorschap bij Willem II zal dit een extra impuls geven.'

Algemeen directeur van Willem II, Berry van Gool: 'Wij zijn bijzonder verheugd met Tricorp als hoofdsponsor. Dat zij zich voor minimaal twee jaar aan Willem II verbinden, getuigt van vertrouwen in de toekomst van de club. Wij zijn uiteraard ook blij dat we nog voor het begin van de competitie een mooi bedrijf op het shirt hebben staan. Dat zij niet alleen de eerste selectie en de beloften, maar ook de Willem II Voetbalacademie voor een groot deel steunen, is voor ons erg belangrijk.'

Naamsbekendheid
Tricorp is de snelst groeiende speler in de markt van bedrijfskleding en ziet in de sponsorverbintenis met Willem II mogelijkheden haar naamsbekendheid verder te vergroten. Niet alleen de hoofdselectie van Willem II maar ook de jeugdopleiding maakt onderdeel uit van het totale sponsorpakket. Juist door deze totaal-sponsoring van zowel jeugd als hoofdselectie zijn Tricorp en Willem II overtuigd van een gezamenlijk succes bij de comeback in de eredivisie, bij ontwikkeling van (nieuw) talent en het sterker neerzetten van het merk Tricorp.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken