Zuiveldrank Tjolk official partner Jonger Oranje

Zuiveldrank Tjolk official partner Jonger Oranje
  • Sponsoring
  • 21 aug 2014 @ 14:54
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipVoetbal

Jonger Oranje presenteert Tjolk als official partner. Tjolk komt binnenkort opnieuw op de markt en ziet Jonger Oranje als een ideaal podium om Tjolk op de juiste manier en bij de juiste doelgroep(en) onder de aandacht te brengen.

Jonger Oranje is een initiatief van sportmarketingbureau SportsGen. Ed Kuijper, bedenker van Jonger Oranje en directeur van SportsGen, legt uit: ‘In 2007 bedachten we de Jonger Oranje Talentendagen om jonge voetballers tussen 6 en 12 jaar een prachtige voetbaldag te laten beleven waar ze de hele dag plezier konden maken en tevens hun kunsten konden laten zien aan de aanwezige scouts van een profclub. Inmiddels vinden de Jonger Oranje Talentendagen plaats op 16 locaties met medewerking van 9 verschillende profclubs.’

Inmiddels bestaat het concept Jonger Oranje, naast de Talentendagen, uit verscheidende activiteiten voor jongens en meisjes van 6-16 jaar waaronder de Masterclass, Op het Plein, Meisjes, Finals en de TalentClass.

Tjolk
Tjolk, de uit de jaren tachtig bekende zuiveldrank, wordt door het Amsterdamse bedrijf Galatrada opnieuw op de markt gebracht. Het drankje wordt gemaakt van koeienmelk, fruitpuree en slechts weinig toegevoegde suiker. Zuivelondernemer Niek Nielen: ‘Als official partner van Jonger Oranje willen wij de kinderen bewust maken van een gezonde leefstijl. Dat heeft een positieve uitwerking op het realiseren van hun droom om profvoetballer te worden.’

Nielen mikt op nostalgische gevoelens bij ouders van de Jonger Oranje-deelnemers die Tjolk nog kennen uit hun jeugd. Daarom keren ook de populaire dierenfiguren terug op de pakjes. Nielen ziet Jonger Oranje als een ideaal podium om Tjolk op de juiste manier en bij de juiste doelgroep(en) onder de aandacht te brengen. ‘Met de 35 activiteiten per jaar van Jonger Oranje komen meer dan 5.000 kinderen in aanmerking met Tjolk. Daar komen de broertjes, zusjes, ouders en andere familieleden nog bij.’
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken