Heineken partner voor alle festivals van Mojo Concerts

Heineken partner voor alle festivals van Mojo Concerts
  • Sponsoring
  • 30 okt 2014 @ 12:00
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Kunst & CultuurPartnershipSponsoring

Vanaf 2015 is Heineken partner van alle festivals en outdoor concerten van Mojo Concerts in Nederland. Heineken Nederland en Mojo Concerts hebben daartoe vandaag een meerjarige samenwerkingsovereenkomst gesloten.

De komende drie jaar zal Heineken actief betrokken zijn bij de evenementen Lowlands enNorth Sea Jazz Festival. Daarnaast omvat het partnership festivals zoals PITCH, Down the Rabbit Hole,
Songbird en FortaRock. De overeenkomst wordt ingevuld met verschillende merken van Heineken, dus naast Heineken zullen ook andere merken zoals Desperados, Jillz en de 0.0% varianten op de concerten en festivals worden geactiveerd.

Rob van Griensven, Head of Media, Sponsoring & CRM van Heineken Nederland: ‘De kwaliteit en diversiteit van de festivals van Mojo Concerts passen perfect bij het merk- en productportfolio van Heineken. Heineken zal op alle evenementen worden geschonken, aangevuld met andere merken die een extra dimensie aan het event kunnen geven. De uitstraling en doelgroep van een merk als Desperados bijvoorbeeld past helemaal bij de vibe die op de festivals heerst. Samen met Mojo Concerts bekijken we per evenement welk merk en activatie het best past om de bezoeker te inspireren en verrassen. Dat maakt deze samenwerking uniek. Ik kijk nu al uit naar een magische zomer in 2015.

Vernieuwende activaties
Marcel Surendonk, Manager Sponsoring & Partnerships bij Mojo Concerts: ‘Heineken is een iconisch
Nederlands merk met een internationale uitstraling en een sterk portfolio op het gebied van bier en ciders. Wat mij betreft een perfecte partner voor onze festivals, zoals Lowlands en het North Sea Jazz Festival. De merken van Heineken kunnen de festivalbeleving verrijken en we streven ernaar om samen vernieuwende activaties op de festivals neer te zetten om de bezoeker te verrassen. We kijken uit naar de samenwerking en kunnen niet wachten tot het festivalseizoen weer begint!’

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken