Heineken Trophy Tour genomineerd voor EuBEA-award

Heineken Trophy Tour genomineerd voor EuBEA-award
  • Sponsoring
  • 17 okt 2014 @ 10:49
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingVoetbal

De rondreizende expositie van Heineken over de Champions League is drie keer genomineerd voor een EuBEA-award. Zowel in de categorie B2C-event, Roadshow als de categorie Sport Event dingt de Heineken Trophy Tour mee naar de prijzen. De opening van het Mauritshuis is genomineerd in de categorie Cultural Event.

De EuBEA-award is de prijs die wordt uitgereikt aan de beste Europese events. De prijzen worden uitgereikt op het EuBEA-festival dat op 23 en 24 oktober plaatsvindt in Sevilla.

In de Trophy Tour, die mede werd ontwikkeld door United State of Fans\TBWA, kunnen bezoekers uiteraard de 'cup met de grote oren' bewonderen, maar ook zijn er interactieve elementen als een spel waarin bezoekers hun sprongkracht kunnen meten aan die van Ronaldo. De Trophy Tour deed ook Argentinië, Nigeria en Vietnam aan.

Mauritshuis
De heropening van het Mauritshuis zoals ontwikkeld door Xsaga verdiende een nominatie in de categorie Cultural Event.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken