Heineken Trophy Tour genomineerd voor EuBEA-award
- Sponsoring
- 17 okt 2014 @ 10:49
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SportmarketingVoetbal
- 17 okt 2014 @ 10:49
- Redactie Sponsoring
De rondreizende expositie van Heineken over de Champions League is drie keer genomineerd voor een EuBEA-award. Zowel in de categorie B2C-event, Roadshow als de categorie Sport Event dingt de Heineken Trophy Tour mee naar de prijzen. De opening van het Mauritshuis is genomineerd in de categorie Cultural Event.
De EuBEA-award is de prijs die wordt uitgereikt aan de beste Europese events. De prijzen worden uitgereikt op het EuBEA-festival dat op 23 en 24 oktober plaatsvindt in Sevilla.
In de Trophy Tour, die mede werd ontwikkeld door United State of Fans\TBWA, kunnen bezoekers uiteraard de 'cup met de grote oren' bewonderen, maar ook zijn er interactieve elementen als een spel waarin bezoekers hun sprongkracht kunnen meten aan die van Ronaldo. De Trophy Tour deed ook Argentinië, Nigeria en Vietnam aan.
Mauritshuis
De heropening van het Mauritshuis zoals ontwikkeld door Xsaga verdiende een nominatie in de categorie Cultural Event.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing