Jeugd slaapt op veld FC Twente dankzij XXImo

Jeugd slaapt op veld FC Twente dankzij XXImo
  • Sponsoring
  • 6 okt 2014 @ 10:23
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringVoetbal

XXImo, hoofdsponsor van FC Twente, heeft 24 jonge FC Twente-fans de kans gegeven te overnachten op het veld in de Grolsch Veste. De kinderen – van negen tot en met twaalf jaar – waren de gelukkige winnaars van een prijsvraag die via de FC Twente-website en XXImo-posters is verspreid.

Het kampeerprogramma omvatte nog veel andere activiteiten voor de jonge FC Twente-fans. Zo volgden ze een speurtocht door het stadion, konden ze op de foto met hun helden en genoten ze van een overheerlijke barbecue langs het veld. Na een overnachting – met een van de ouders/verzorgers in hun FC Twente-tent – volgde er ochtendgymnastiek onder leiding van Sander Boschker, ex-keeper van FC Twente. Uiteraard konden de kinderen zich daarna ook uitleven met de bal, met omkleed- en douchemogelijkheid in de kleedkamers van de spelers. Na afloop gingen de kinderen naar huis met een origineel FC Twente-kampeerpakket, bestaande uit een tent, een zonnebril, slippers en een toilettas.

'Zo aan het begin van het nieuwe voetbalseizoen wilden we iets origineels voor de jongste fans van FC Twente organiseren. Kamperen op het veld is dan echt een unieke belevenis. Een avontuur dat ikzelf ook wel had gewild', zegt Patrick Bunnik, CEO van XXImo. 'Met deze actie geven we meer zichtbaarheid aan ons merk en ons hoofdsponsorschap bij zowel kinderen als hun ouders en verzorgers. Daarnaast kweken we hopelijk een flinke dosis goodwill bij het publiek. En dat is uiteindelijk ook wat we beogen met onze ondersteuning van een van Nederlands grootste clubs.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken