Sponsorcongres: Tool voor evaluatie sponsorschap

Sponsorcongres: Tool voor evaluatie sponsorschap
  • Sponsoring
  • 28 okt 2014 @ 11:43
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sponsorcongres

ROI, ROO of AVE? De sponsorwereld heeft nog geen consistente aanpak tot evaluatie van een sponsorschap gevonden, of een eenduidige maatstaf die de uitvoering beoordeeld. Paul Greenep, managing director van iris Amsterdam Concise, zal op het Sponsorcongres vertellen over de evaluatiemethode die Barclays succesvol toepast.

Paul Greenep heeft 14 jaar ervaring in consultancy en business development, en helpt organisaties te focussen op de klant. In het verleden heeft hij Shell, Philips, TomTom en Barclays bijgestaan. In augustus 2013 is hij naar Amsterdam verhuisd om de Amsterdamse vestiging van Concise op te zetten.

De tool die Greenep presenteert is voldoende high level zodat alle onderdelen in een organisaties deze kunnen toepassen. De tool helpt merken bij het evalueren van het sponsorschap zodat zij deze beter kunnen inzetten. 'The tool takes the 'like' out of the equation.'

Het Sponsorcongres vindt plaats op donderdag 20 november in DeFabrique in Utrecht. Aanmelden voor het congres kan hier.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken