Sponsorcongres: Tool voor evaluatie sponsorschap
- Sponsoring
- 28 okt 2014 @ 11:43
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - Sponsorcongres
- 28 okt 2014 @ 11:43
- Redactie Sponsoring
ROI, ROO of AVE? De sponsorwereld heeft nog geen consistente aanpak tot evaluatie van een sponsorschap gevonden, of een eenduidige maatstaf die de uitvoering beoordeeld. Paul Greenep, managing director van iris Amsterdam Concise, zal op het Sponsorcongres vertellen over de evaluatiemethode die Barclays succesvol toepast.
Paul Greenep heeft 14 jaar ervaring in consultancy en business development, en helpt organisaties te focussen op de klant. In het verleden heeft hij Shell, Philips, TomTom en Barclays bijgestaan. In augustus 2013 is hij naar Amsterdam verhuisd om de Amsterdamse vestiging van Concise op te zetten.
De tool die Greenep presenteert is voldoende high level zodat alle onderdelen in een organisaties deze kunnen toepassen. De tool helpt merken bij het evalueren van het sponsorschap zodat zij deze beter kunnen inzetten. 'The tool takes the 'like' out of the equation.'
Het Sponsorcongres vindt plaats op donderdag 20 november in DeFabrique in Utrecht. Aanmelden voor het congres kan hier.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing