Rexona sponsort Formule 1-team Williams
- Sponsoring
- 28 nov 2014 @ 11:50
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SportmarketingSponsoring
- 28 nov 2014 @ 11:50
- Redactie Sponsoring
Williams Martini Racing heeft een meerjarig contract gesloten met Unilever. Rexona, het deodorantmerk van Unilever, zal komend jaar te zien zijn op de sidepods, voorvleugel en voorwielophaning van de Williams Mercedes, en de kleding van het team.
Eerder stond Rexona al eens als merk op de Formule 1 bolide van het Lotus F1-team.
Claire Williams, Deputy Team Principal, Williams Martini Racing: “We zijn verheugd voor een lange termijn te kunnen samenwerken met een bedrijf met de wereldwijde uitstraling als Unilever. Williams heeft in zijn geschiedenis samengewerkt met verschillende consumentenmerken om hun global reach te kunnen vergroten. We zullen alle marketingmiddelen die de Formule 1 en Williams bieden inzetten om Unilever en Rexona te helpen hun doelen te bereiken.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing