Ajax en Jupiler verlengen samenwerking met 5 jaar

Ajax en Jupiler verlengen samenwerking met 5 jaar
  • Sponsoring
  • 16 dec 2014 @ 13:19
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalSponsoring

Ajax en Jupiler hebben overeenstemming bereikt over een verlenging van de samenwerking. Het huidige contract dat tot 30 juni 2015 liep, is met vijf jaar verlengd. In de vernieuwde partnerovereenkomst zijn afspraken gemaakt over een nog intensievere samenwerking en is de bijdrage van Jupiler substantieel verhoogd.

Harm van Esterik, Country Director AB InBev Nederland: 'We zijn dan trots dat we met deze verlenging ons partnerschap kunnen intensiveren en kijken met veel enthousiasme uit naar de komende 5 seizoenen. Wij hebben Ajax leren kennen als een actieve commerciële partner waarmee we op tal van gebieden kunnen samenwerken. We kijken terug op mooie activaties rondom de wedstrijden en daarbuiten. Zo waren de limited edition Jupiler glazen met Ajax logo’s een groot succes. Ons nieuwste gezamenlijke project, de Jupiler-Ajax Don’t Drink & Drive commercial, heeft voor ons nogmaals bewezen hoe groot het aantal onderwerpen is waarop we elkaar kunnen versterken. De verlenging van deze samenwerking zien wij dan ook als een belangrijke stap binnen de groeistrategie van Jupiler.'

Directeur Marketing Edwin van der Sar: 'Wij zijn erg blij dat we de samenwerking met Jupiler tot medio 2020 hebben kunnen verlengen. We hebben de samenwerking met 5 seizoenen verlengd, terwijl in de huidige overeenkomst een optie stond voor slechts 2 jaar. Dat zegt veel over hoe wij over elkaar denken. En ook over hoe wij tegen de samenwerking van de afgelopen jaren aankijken. Jupiler heeft laten zien een actieve partner van Ajax te zijn. Ze hebben de afgelopen jaren verschillende geslaagde activaties opgezet. Ze tonen daarbij ook maatschappelijke betrokkenheid en ze hebben oog voor onze supporters. Ik weet zeker dat we ook de komende jaren gezamenlijk tot leuke acties in staat zullen zijn. Uit deze verlenging spreekt in elk geval veel wederzijds vertrouwen.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken