BrandLoyalty nieuwe naamgever Vestingloop

BrandLoyalty nieuwe naamgever Vestingloop
  • Sponsoring
  • 5 dec 2014 @ 09:32
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSportmarketing

De 10e editie van de Vestingloop ’s-Hertogenbosch, volgend jaar in mei, draagt een nieuwe naam: BrandLoyalty Vestingloop. BrandLoyalty neemt de komende vijf jaar het stokje over van Ricoh Nederland, die sinds 2011 aan het loopevent verbonden was en vanaf 2012 als naamgever.

BrandLoyalty is gevestigd in ’s-Hertogenbosch en was al sponsor van de wedstrijdloop.

De Vestingloop stelt zich als belangrijke ambitie mensen niet alleen aan het ‘beter bewegen’ maar ook aan het ‘beter eten’ te krijgen. De Vestingloop gaat het belang van gezond leven op de juiste wijze over het voetlicht brengen aan haar doelgroepen, van lopers, publiek, bedrijven, kinderen en ouders van kinderen. Bedrijven zullen met name aanhaken door een vitaliteitsprogramma aan te bieden aan medewerkers, klanten en hun familie.

De nieuwe setting op de Parade bij de finish wordt een platform bestaande uit 3 sponsordecks. Alle aanwezige sponsors investeren in de toekomstplannen van de Vestingloop, met name op het gebied van loopprogramma’s voor hun medewerkers of relaties.

BrandLoyalty neemt als investeerder in de Vitaliteit & Gezondheids-plannen op de bovenste laag de kop van het platform in. Op het tweede sponsordeck hebben vier Vitaliteitspartners ruimte om lopers/medewerkers, relaties e.d., te ontvangen en verbinden zich daarnaast aan een Vitaliteitsprogramma. Deze units zijn volledig customized op basis van branding van de sponsor. Op de derde laag (onderste laag) komen zes contentsponsors.
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken