Herbalife en PSV verlengen contract tot eind 2016
- Sponsoring
- 18 dec 2014 @ 12:48
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SportmarketingVoetbalPartnership
- 18 dec 2014 @ 12:48
- Redactie Sponsoring
PSV en Herbalife zetten hun samenwerking voort. Het wereldwijd opererend voedingsbedrijf verlengt het contract met PSV voor de periode van twee jaar, tot en met 2016. Herbalife blijft daarmee Official Supplier van PSV.
Algemeen directeur Toon Gerbrands van PSV ondertekende het contract namens de club. Hij is blij met de overeenkomst. 'PSV dankt Herbalife voor de samenwerking tot nu toe. Voeding en voedingssupplementen krijgen een steeds belangrijkere rol in de topsport. Herbalife is een gespecialiseerde en betrouwbare partner op dat gebied. Daarom zijn we tevreden dat we de verbintenis konden verlengen.'
Als Official Supplier zal Herbalife PSV voorzien van voedingsproducten en intensief advies over het gebruik daarvan. De sportvoeding is ontwikkeld voor een optimale voorbereiding, training en herstel van de PSV-selectie. 'Wij zijn zeer tevreden over de samenwerking tot dusverre', zegt Dr. Rolf Timmermans, clubarts van PSV. 'Herbalife is een vakbekwaam en gespecialiseerd bedrijf op het gebied van sportvoeding. Een samenwerking met hen is belangrijk voor de prestaties van onze spelers.'
Michiel Sinot, Country Director Nederland & België van Herbalife is ook zeer tevreden met de verlenging van het contract. 'Het is voor ons belangrijk om op het allerhoogste niveau te laten zien hoe belangrijk voeding voor het behalen van topprestaties is. In samenspraak met de medische staf kijken wij welke producten het beste aansluiten bij de voedingsbehoefte van de spelers. Wij zijn dan ook blij dat Herbalife onderdeel is van het succes van PSV', aldus Sinot.
Over Herbalife
Herbalife is een van ’s werelds meest vooraanstaande aanbieders van producten voor gewichtsbeheersing, doelgerichte voedingssupplementen, energie, sport en fitness en verzorgingsproducten voor mensen die een evenwichtige levensstijl nastreven. Alle producten worden exclusief aangeboden via een netwerk van meer dan 3 miljoen onafhankelijke Members wereldwijd. Zij begeleiden hun klanten intensief en maken programma’s op maat.
Gezien de nadruk op gezonde voeding en een actieve levensstijl, sluiten sportsponsorships goed aan op de visie van Herbalife.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing