KNLTB en Sjeng Sports verlengen samenwerking
- Sponsoring
- 22 dec 2014 @ 10:19
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringSportmarketing
- 22 dec 2014 @ 10:19
- Redactie Sponsoring
De Koninklijke Nederlandse Lawn Tennis Bond (KNLTB) verlengt het samenwerkingsverband met het tenniskledingmerk Sjeng Sports. Erik Poel, Algemeen Directeur van de KNLTB en voormalig tennisprofessional Sjeng Schalken van Sjeng Sports hebben hun handtekeningen gezet onder de samenwerkingsovereenkomst. Het gaat om een meerjarencontract dat op 1 januari 2015 ingaat.
Sjeng Sports blijft hiermee ‘official supplier’ van de KNLTB. Het kledingmerk van de Nederlandse ex-tennisprof zal naast trainers en coaches van de KNLTB ook alle vertegenwoordigende Nederlandse teams en het arbitragecorps voorzien van outfits.
De partners zijn erg tevreden met de samenwerking. 'Sjeng Sports maakt kwalitatief goede tenniskleding voor een breed publiek en zorgt voor een uniforme uitstraling voor ons als tennisbond', aldus Erik Poel. Schalken: 'Onze doelgroepen komen grotendeels overeen. Door het partnerschap zal de naamsbekendheid van Sjeng Sports alleen maar groeien'
Sjeng Sports werd enkele jaren geleden opgericht door Sjeng Schalken en in nauwe samenwerking met Dutch Brand House International op de markt gebracht. De kleding is te koop bij een groot aantal sport- en tennisspeciaalzaken. Mede hierdoor heeft Sjeng Sports snel naam kunnen maken binnen tennissend Nederland.
Twee nieuwe partners
Daarnaast heeft de KNLTB twee nieuwe partners. De bond heeft eerder deze week een samenwerking voor drie jaar afgesloten met hotelonderneming Bilderberg. Met ABN AMRO is tot 1 januari 2017 een verbintenis gesloten voor de rolstoeltennissport. De KNLTB wil zich met hulp van de bank sterk maken om de positie van rolstoeltennissers verder te ontwikkelen en te verbeteren. ABN AMRO gaat op haar beurt specifiek de jeugdige rolstoeltennistalenten ondersteunen.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing