Lidl nieuwe leverancier schoolfruit
- Sponsoring
- 9 dec 2014 @ 13:08
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - MaatschappijPartnership
- 9 dec 2014 @ 13:08
- Redactie Sponsoring
Lidl is de nieuwe leverancier van het schoolfruitprogramma. Vanaf vijf januari krijgen 100.000 kinderen op 500 scholen weer gratis fruit.
Met de hulp van Lidl gaat het schoolfruitprogramma, deels gefinancierd door de Europese Unie, weer deels draaien. Eerder kregen 350.000 kinderen op 1700 scholen het gratis fruit. De zes fruitleveranciers stopten daar in november plotseling mee omdat er volgens hen onvoldoende duidelijkheid was over de subsidiëring vanuit de EU. Via loting wordt bepaald welke scholen het gratis fruit ontvangen.
'We hebben ook al een schoolbus die met groente en fruit langs de scholen rijdt om de leerlingen te wijzen op gezond tracteren', aldus Lidl-woordvoerder Christine Braun in de Volkskrant. 'De levering van schoolfruit sluit hier goed bij aan. We zien dit als maatschappelijk verantwoord ondernemen.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing