SportVibes versterkt zich met Robbert Jansen en Roos Schrama

SportVibes versterkt zich met Robbert Jansen en Roos Schrama
  • Sponsoring
  • 4 dec 2014 @ 12:02
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sportmarketing

SportVibes & Company, het in Den Haag gevestigde sportmarketingbureau, heeft zich per direct versterkt met Robbert Jansen. Met een sterk brand activation profiel, zal hij op het snijvlak van strategie, creatie en planvorming een rol gaan spelen in de verdere groei en ontwikkeling van het bureau.

Jansen was hiervoor werkzaam bij o.a. Winkelman Van Hessen, TBWA\Brand Experience Company en Samsung, en als zelfstandig sportmarketing- en merkactivatie-adviseur voor o.a. de KNVB, ASICS en Den Haag Topsport. In opdracht van de gemeente Den Haag vervulde Jansen dit jaar een voorname rol in de activatie van het WK Hockey 2014. Tijdens zijn studie Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit eind jaren ’90 speelde Jansen als profvoetballer bij ADO Den Haag.

'Door de dynamiek in de markt én veranderende behoefte bij onze klanten, wordt onze dienstverlening steeds meer geïntegreerd. De achtergrond en ervaring van Robbert sluit hier goed op aan,' aldus Frans Vleggeert, managing director van SportVibes. 'Robbert zet zich de komende tijd o.a. in voor Stork en de activatie van de tourstart in samenwerking met Utrecht 2015, MKB Collectieven met een vernieuwend concept rond zakendoen en voetbal, en het Ministerie van Buitenlandse Zaken ter bevordering van de internationale sportdiplomatie.'

Roos Schrama
Eerder dit jaar versterkte SportVibes zich ook al met project manager Roos Schrama. Schrama was eerder werkzaam bij Basis Communicatie en werkt inmiddels intensief op de uitwerking van o.a. Staatsloterij Gelukstreffers, het exclusieve doelpunten spel i.s.m. de KNVB voor de Nederlandse amateurvoetballer, en Olympic Moves, de grootste schoolsportcompetitie van Nederland van initiatiefnemers NOC*NSF, Coca-Cola, Achmea en KVLO.

SportVibes is een Sportmarketing Bureau dat klanten adviseert op het gebied van sport marketing en sponsorship consultancy. Het ontwikkelt complete online & offline activatieplannen, waarin events, pr, branded content, social media en online marketingcommunicatie worden geïntegreerd. Met als vertrekpunt altijd het brede domein van sport en bewegen.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken