ABN Amro start talentenprogramma met Krajicek en Vergeer

ABN Amro start talentenprogramma met Krajicek en Vergeer
  • Sponsoring
  • 9 jan 2015 @ 08:34
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSportmarketing

Tijdens het ABN Amro World Tennis Tournament in februari begint een nieuw talentenprogramma voor Nederlandse tennistalenten. ABN Amro investeert samen met Richard Krajicek en Esther Vergeer in talenten die de ambitie hebben toptennisser te worden. Krajicek en Vergeer zullen de komende jaren fungeren als mentoren.

De komende jaren krijgen de deelnemers aan het talentenprogramma de mogelijkheid om extra trainingen te volgen met (internationale) topspelers uit hun eigen leeftijdscategorie en ze zullen ook van talenten uit andere sporten gaan leren.

Naast begeleiding op technisch en tactisch gebied krijgen ze ondersteuning op mentaal en zakelijk vlak. Richard Krajicek en Esther Vergeer staan als mentor tot hun beschikking. Het talentenprogramma eindigt wanneer de deelnemer 18 jaar wordt.

Het tennis talentenprogramma zal bestaan uit een groep van maximaal 10 jeugdige tennistalenten, valide en wheelchair spelers, tussen de 10 en 18 jaar. De afgelopen periode hebben Richard Krajicek en Esther Vergeer reeds 8 talenten geselecteerd. Tijdens het ABN Amro World Tennis Tournament gaan we op zoek naar nog maximaal 2 tennistalenten tussen de 10 en 13 jaar.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken