Euronics sponsort kunstrijden in Nederland tot Spelen

Euronics sponsort kunstrijden in Nederland tot Spelen
  • Sponsoring
  • 20 jan 2015 @ 13:02
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringOlympische Spelen

Retailorganisatie Euronics zal zondag tijdens het Open Nederlands Kampioenschap Kunstrijden in Den Bosch bekend maken de Stichting Kunstrijden Nederland te sponsoren richting de Olympische Spelen in het Zuid-Koreaanse Pyeongchang.

Euronics is een internationale retailorganisatie in consumentenelektronica met 11.000 aangesloten winkels in meer dan 30 landen. In Nederland zijn 97 winkels aangesloten bij Euronics. Euronics is onderdeel van United Retail.

Joan Haanappel, voorzitter Stichting Kunstrijden Nederland: 'Stichting Kunstrijden Nederland heeft als doel met haar selectie toptalenten op het ijs te verschijnen tijdens de Olympische Spelen in Pyeongchang. Dit doen zij door kansen te bieden aan Nederlandse kunstrijders, op het gebied van financiële condities, medische, technische en sociale begeleiding en optimale trainingsfaciliteiten. Kortom, een complete werkomgeving waardoor succes geen toevalstreffer meer is.'

Marcel Vloemans, directeur United Retail: 'Ook Euronics zorgt voor een totale ondersteuning, naar de consument. Van oriëntatie en advies tot installatie en uitleg, Euronics staat continue paraat om de consument te ondersteunen en te komen tot een oplossing die geheel past binnen het leven van de consument. Met het unieke systeem van Euronics, de Behoefte Wijzer wordt het vinden van een product dat het beste bij de consument past nog eenvoudiger gemaakt.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken