Infotheek brengt Schooljudo naar 40.000 kinderen

Infotheek brengt Schooljudo naar 40.000 kinderen
  • Sponsoring
  • 7 jan 2015 @ 09:47
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingPartnershipMaatschappij

Infotheek is de nieuwe partner van Schooljudo, het grootste breedtesportprogramma van Nederland. Met het partnerschap draagt de IT-hardware specialist bij aan de ambitie om in 2015 meer dan 40.000 kinderen aan het programma te laten deelnemen, dat zou een verdubbeling zijn. 2Basics Breedtesport & Marketing zal de activatie van het partnerschap inrichten voor Infotheek.

Door het partnerschap met Schooljudo versterkt Infotheek haar positie in sport. In 2013 richtte het bedrijf de Stichting IT4Kids op: een mechanisme waarmee bedrijven de waarde van hun oude hardware kunnen doneren aan goede doelen. Schooljudo is door het partnerschap onder andere ook zelf als 1 van de doelen aan de stichting verbonden.

Infotheek is sinds 1991 actief op de ICT-markt in Europa en stelt organisaties in staat te besparen op hardware door goedkopere aanschaf, flexibele verhuur en diverse andere oplossingen, zoals werken in de cloud, wireless werken, maar ook installatie, beheer en onderhoud. Meer dan 6000 bedrijven en organisaties uit overheid, onderwijs en zorg besparen via Infotheek op hun IT.

Jordy Kool, CEO Infotheek: ‘Ik ben erg trots op het partnerschap van Infotheek met Schooljudo. Wij hechten grote waarde aan het bieden van een kwalitatief sportaanbod voor kinderen onder en na schooltijd. Daarnaast voelen wij ons verbonden met de specifieke waarden van Schooljudo. Ook sluit de aanpak van Schooljudo van een geheel ontzorgend, kant-en-klaar programma met lokale afstemming erg bij onze eigen bedrijfsvisie aan.’

Ruben Houkes, ambassadeur Schooljudo en eigenaar 2Basics Breedtesport & Marketing: ‘Ik ben heel blij met het partnerschap van Infotheek met Schooljudo. Infotheek is een super ambitieuze en sterke partij, het is mooi om te zien hoeveel passie en energie zij hebben om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van kinderen via Schooljudo.‘
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken