KPN ICT-partner van Het Concertgebouw

KPN ICT-partner van Het Concertgebouw
  • Sponsoring
  • 16 jan 2015 @ 11:11
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringKunst & CultuurPartnership

KPN is met ingang van heden ICT-partner van Het Koninklijk Concertgebouw. Vandaag maken partijen gezamenlijk bekend daartoe een overeenkomst te hebben gesloten. Het partnership loopt tot en met seizoen 2015/2016 en is gericht op het thema ‘Connectivity’.

Eelco Blok, CEO van KPN: 'De samenwerking met Het Concertgebouw is voor KPN een prachtige aanvulling op onze andere sponsorships, zoals met het Rijksmuseum en met de KNSB voor het schaatsen. Als oer-Hollands bedrijf leveren we met onze medewerkers, producten en diensten graag een bijdrage aan het cultureel erfgoed en ontsluiten we Het Concertgebouw en de programmering voor heel Nederland.'

Het partnership omvat onder andere afspraken over de ICT-dienstverlening door KPN voor Het Concertgebouw en een relatiemarketingprogramma van Het Concertgebouw voor KPN. Te beginnen met een KPN Familieconcert aanstaande zondag.

Simon Reinink, Algemeen directeur van Het Concertgebouw: 'Het Concertgebouw, dat voor 95 procent privaat is gefinancierd, is verheugd om KPN als ICT-partner te mogen verwelkomen. Door de samenwerking op het gebied van ‘Connectivity’ hopen we ons bereik nog verder te vergroten. De samenwerking stelt ons in staat om een muzikaal aanbod van wereldklasse te blijven bieden. We verheugen ons op onze samenwerking met KPN.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken