Ook Paris SG vindt de weg naar Azië
- Sponsoring
- 20 jan 2015 @ 11:58
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringVoetbalSportmarketing
- 20 jan 2015 @ 11:58
- Redactie Sponsoring
De Franse voetbalclub Paris Saint-Germain heeft een eerste deal gesloten met een partner in Azië. De club heeft een sponsordeal gesloten met GarudaFood Group. Als onderdeel van deze overeenkomst zal het merk Super02 Sportivo de officiële waterpartner in Indonesië worden.
De club heeft de laatste jaren verschillende activiteiten voor Indonesië ontplooid. In de laatste zomer heeft PSG een toer door Azië gemaakt en deed daarbij ook Indonesië aan. De website van de club is ook in het Indonesisch te lezen. Bovendien heeft de Franse club meer dan 2 miljoen Facebook-fans in Indonesië, net zoveel als in Frankrijk zelf.
De eerste deal van PSG in Azië past in de trend van grote voetbalclubs die steeds meer belangen krijgen in Azië. Manchester United is daarin koploper. Ajax loopt in Nederland voorop.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing