Samenwerking Prinses Beatrix Spierfonds & Everybody Dance Now
- Sponsoring
- 28 jan 2015 @ 08:48
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - PartnershipMediaMaatschappij
- 28 jan 2015 @ 08:48
- Redactie Sponsoring
Het Prinses Beatrix Spierfonds gaat een samenwerking aan met het RTL 4-dansprogramma Everybody Dance Now. Het fonds wil door deze samenwerking meer bekendheid genereren voor spierziekten. Het programma helpt hen door vanaf de eerste aflevering op vrijdag 30 januari de nieuwe actie ‘DanceOff’ te lanceren.
Iedereen kan met een originele dansactie geld ophalen om het fonds te steunen, zodat wetenschappelijk onderzoek naar spierziekten mogelijk wordt gemaakt.
'Jan Kooijman is sinds 2013 onze ambassadeur en het is natuurlijk geen toeval dat hij ook jurylid is van het programma Everybody Dance Now. Jan Kooijman heeft bijna tien jaar lang gedanst bij het Scapino Ballet. Wij organiseren zelf sinds twee jaar de jaarlijkse dansvoorstelling Free to Move, met de top van de Nederlandse moderne dans, in Den Haag. Sindsdien zijn wij de unieke link met dans aan het uitbouwen. De samenwerking met Everybody Dance Now is hierin een fantastische stap voor het fonds, aldus Jan-Ite de Ruijter, directeur van het Prinses Beatrix Spierfonds.
Het Prinses Beatrix Spierfonds zet zich in voor mensen met een spierziekte in Nederland. Dat zijn ruim 200.00 mensen. Het doel is om alle spierziekten de wereld uit te krijgen door middel van wetenschappelijk onderzoek. Het fonds financiert en stimuleert onderzoek naar genezing en, omdat dit vaak een lange weg is, ook naar verbetering van de kwaliteit van leven van patiënten nu. Dit is mogelijk dankzij donaties en de inzet van vrijwilligers.
Everybody Dance Now is een dansprogramma waarin onverwachte profs en talentvolle groentjes de strijd met elkaar aangaan op de dansvloer. De acts komen dit jaar wekelijks terug en dat vraagt in elke live-uitzending om een nieuwe choreografie. Alleen de allerbesten dringen door en komen steeds dichter bij de titel 'meest entertaining dansact van Nederland' en een hoofdprijs van maar liefst 25.000 euro.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing