Continental en ING ondersteunen KNVB Kennisavonden

Continental en ING ondersteunen KNVB Kennisavonden
  • Sponsoring
  • 24 feb 2015 @ 13:45
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

De KNVB organiseert van maart tot en met juni twaalf kennisavonden voor amateurvoetbalverenigingen. Hoofdsponsor ING en warming-up partner Continental leveren een bijdrage op deze avonden.

Tijdens de kennisavonden staan drie sessies op het programma, die gelijktijdig plaatsvinden. ING zal tijdens de sessie 'Hoe genereer ik extra inkomsten voor mijn club?' informatie delen over crowdfunding en vertellen hoe clubs dit kunnen inzetten, bijvoorbeeld om investeringen in meubilair of een dug-out te financieren.

De tweede sessie 'Blessures voorkomen doe je zo..' zal door Continental worden ingevuld. Continental verzorgt, ondersteund door experts van het KNVB Sportmedisch Centrum, een workshop over sportmedisch beleid op de club, blessurepreventie en de inhoud van het Conti Warm Up programma.

Een derde sessie wordt door de KNVB ingevuld afhankelijk van de lokale of regionale behoefte.

Meer informatie over de KNVB Kennisavonden vindt u hier.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken