LottoNL-Jumbo verlengt samenwerking met Pioneer

LottoNL-Jumbo verlengt samenwerking met Pioneer
  • Sponsoring
  • 16 feb 2015 @ 09:56
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSportSportmarketing

Team LottoNL-Jumbo heeft het sponsorcontract met Pioneer verlengd. Pioneer blijft het team voorzien van haar geavanceerde vermogensmeters, die zijn ontwikkeld in een nauwe samenwerking met het wielerteam en de atleten de mogelijkheid geeft om hun techniek en vermogen te perfectioneren. Daarnaast maken ook de schaatsers gebruik van Pioneer’s vermogensmeters.

Richard Plugge, directeur wielerploeg LottoNL-Jumbo: 'Team LottoNL-Jumbo is een van de meest innovatieve sportorganisaties van Nederland. De samenwerking met Pioneer is een mooi voorbeeld. Pioneer was al sponsor van het wielerteam, maar ook de schaatsers rijden nu met de door Pioneer en het wielerteam ontwikkelde vermogensmeter. Na twee jaar intensief samenwerken is er een heel mooi product beschikbaar dat ook door andere teams ingezet wordt.'

'Het gehele Pro Cycling team van Lotto Jumbo heeft een vitale rol gespeeld in de ontwikkeling en verbetering van ons geavanceerde Pioneer trapmonitorsysteem. We hebben er samen hard aan gewerkt om een innovatief fiets product voor atleten die willen presteren te ontwikkelen. Ons systeem heeft zichzelf als een waardevolle aanwinst voor de trainingsfase bewezen, evenals bij het analyseren van wedstrijden. Deze samenwerking is een klassiek voorbeeld van hoe de sport- en de zakenwereld de handen ineenslaan om elkaar te versterken,' aldus Roel Schoondermark, Cycling Business Manager Pioneer Europe.

Ook Team Giant-Alpecin en de door Rabobank gesponsorde vrouwenwielerploeg maken gebruik van Pioneer.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken