NEC en Fujitsu gouden partner tijdens Tokyo 2020

NEC en Fujitsu gouden partner tijdens Tokyo 2020
  • Sponsoring
  • 20 feb 2015 @ 11:44
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringOlympische Spelen

Kort nadat Canon zich presenteerde gouden partner van de Olympische en Paralympische Spelen van Tokyo 2020 hebben ook NEC en Fujitsu een zelfde overeenkomst gesloten. Het aantal gouden partners komt daarmee op vijf.

Fujitsu wordt de exclusieve partner voor datacenterhardware, terwijl NEC zich partner “Specialist Public Safety Equipment & Software” en “Network Equipment” mag noemen.

De gouden partners vormen de hoogste categorie van nationale partners binnen het sponsorprogramma van de Spelen. Deze sponsors staan los van de sponsoren binnen het TOP-programma van de IOC.

Eerder tekenden naast Canon ook telecombedrijf NTT en Asahi brouwerijen een gouden partnerschap. Sportmarketingbureau Dentsu, dat de lokale rechten vermarkt, verwacht tien gouden partners te vinden die in totaal 1,5 miljard dollar zullen opleveren.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken