NEC en Fujitsu gouden partner tijdens Tokyo 2020
- Sponsoring
- 20 feb 2015 @ 11:44
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringOlympische Spelen
- 20 feb 2015 @ 11:44
- Redactie Sponsoring
Kort nadat Canon zich presenteerde gouden partner van de Olympische en Paralympische Spelen van Tokyo 2020 hebben ook NEC en Fujitsu een zelfde overeenkomst gesloten. Het aantal gouden partners komt daarmee op vijf.
Fujitsu wordt de exclusieve partner voor datacenterhardware, terwijl NEC zich partner “Specialist Public Safety Equipment & Software” en “Network Equipment” mag noemen.
De gouden partners vormen de hoogste categorie van nationale partners binnen het sponsorprogramma van de Spelen. Deze sponsors staan los van de sponsoren binnen het TOP-programma van de IOC.
Eerder tekenden naast Canon ook telecombedrijf NTT en Asahi brouwerijen een gouden partnerschap. Sportmarketingbureau Dentsu, dat de lokale rechten vermarkt, verwacht tien gouden partners te vinden die in totaal 1,5 miljard dollar zullen opleveren.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing