Sponsor Opel distantieert zich van rellen in Rome

Sponsor Opel distantieert zich van rellen in Rome
  • Sponsoring
  • 20 feb 2015 @ 22:04
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalSponsoring

Hoofdsponsor Opel neemt afstand van de Feyenoord-supporters die zich woensdag en donderdag in Rome misdroegen. De rellen hebben echter niets veranderd aan de relatie tussen Feyenoord en Opel.

Dat zei een woordvoerder van het bedrijf vrijdag. 'Wat in Rome is gebeurd, heeft helemaal niets met voetbal of met Feyenoord te maken', aldus de woordvoerder in de Volkskrant. 'Wij zijn en blijven gewoon in overleg met Feyenoord.'

Opel zegt zich achter de verklaring van algemeen directeur Eric Gudde te scharen. Gudde noemde de gebeurtenissen 'volslagen verwerpelijk gedrag van een stelletje hersenlozen waar Feyenoord volledig afstand van neemt en dat iedere normaal denkende Nederlander met afschuw vervult.' Hij zei dat de tevredenheid over het resultaat niet wegneemt 'dat ik als Nederlander en voetballiefhebber Italië vandaag ook met een gevoel van schaamte heb verlaten.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken