Sponsor Opel distantieert zich van rellen in Rome
- Sponsoring
- 20 feb 2015 @ 22:04
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - VoetbalSponsoring
- 20 feb 2015 @ 22:04
- Redactie Sponsoring
Hoofdsponsor Opel neemt afstand van de Feyenoord-supporters die zich woensdag en donderdag in Rome misdroegen. De rellen hebben echter niets veranderd aan de relatie tussen Feyenoord en Opel.
Dat zei een woordvoerder van het bedrijf vrijdag. 'Wat in Rome is gebeurd, heeft helemaal niets met voetbal of met Feyenoord te maken', aldus de woordvoerder in de Volkskrant. 'Wij zijn en blijven gewoon in overleg met Feyenoord.'
Opel zegt zich achter de verklaring van algemeen directeur Eric Gudde te scharen. Gudde noemde de gebeurtenissen 'volslagen verwerpelijk gedrag van een stelletje hersenlozen waar Feyenoord volledig afstand van neemt en dat iedere normaal denkende Nederlander met afschuw vervult.' Hij zei dat de tevredenheid over het resultaat niet wegneemt 'dat ik als Nederlander en voetballiefhebber Italië vandaag ook met een gevoel van schaamte heb verlaten.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing