Ook Anouk Hoogendijk werkt samen met M Line
- Sponsoring
- 24 mrt 2015 @ 14:04
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - PartnershipSponsoringVoetbal
- 24 mrt 2015 @ 14:04
- Redactie Sponsoring
Voetbalinternational Anouk Hoogendijk gaat een samenwerking aan met M Line. De Nederlandse beddenfabrikant is trots dat de voetbalster van het Nederlands elftal en AFC Ajax samen met andere topsporters het gezicht wordt van de sportieve campagne ‘sleep well, move better’.
'M Line positioneert zich al jaren als hét slaapsysteem voor topsporters. Anouk Hoogendijk zal als één van onze ambassadeurs symbool staan voor de topsportcommunity die voor M Line kiest. M Line slaapsystemen kenmerken zich door de ultieme drukverlagende eigenschappen waardoor men rustiger slaapt en meer energie heeft voor de dag. Een uniek slaapconcept, bij uitstek geschikt voor topsporters', aldus Jaap Westland, commercieel directeur M Line.
Anouk Hoogendijk zal deze zomer een vooraanstaande rol vervullen in de campagne van M Line. Zij volgt hiermee het voorbeeld van Marlou van Rhijn, Eva de Goede, wielerploeg LottoNL-Jumbo en 300 andere topsporters, welke haar voor gingen als M Line ambassadeur. Triple Double sportmarketing is als sportmarketingpartner van M Line verantwoordelijk voor zowel aanstelling als activatie van het ambassadeursteam.
Anouk Hoogendijk: 'Ik ben een streber. Als ik iets doe, wil ik het goed doen en alles eruit halen. Ik houd altijd rekening met voetbal; met voeding, rust en mijn sociale leven. Het is super om dit jaar naar het WK te gaan. Tijdens het WK moet alles op z’n plek vallen. Je hebt er jarenlang naar toe gewerkt en dat moet je het gewoon in een hele korte tijd allemaal laten zien. Op zo’n moment moet alles perfect zijn; je moet zorgen dat je hoofd leeg is en dat je lichaam is uitgerust. Daarom is M Line voor mij de perfecte trainingspartner.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing