Biertje van Bavaria na finish van Mud Masters Series

Biertje van Bavaria na finish van Mud Masters Series
  • Sponsoring
  • 6 mrt 2015 @ 11:56
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSportmarketing

Bavaria is vanaf komende editie de nieuwe supplier van de Mud Masters Series. Tijdens de drie Mud Masters edities, Haarlemmermeer 7 & 8 maart, Weeze 30 & 31 mei en Biddinghuizen 26 & 27 september, onthaalt Bavaria de deelnemers direct wanneer ze de finish passeren met een finisherbiertje.

Mud Masters hoopt met de samenwerking de finishbeleving van de deelnemers verder te vergroten. In de loop van 2015 wordt gekeken op welke wijze de samenwerking verder ingevuld kan worden om de finishbeleving nog verder te vergroten.

In 2012 introduceerde Mud Masters de obstacle run in Nederland. Het eerste try-out evenement in 2012 op het voormalige Floriadeterrein in Haarlemmermeer telde 4.000 deelnemers. Eind 2014 was de 6e Mud Masters editie met meer dan 17.000 deelnemers op de festivalterreinen en bossen bij Biddinghuizen.

Naast jaarlijks twee evenementen in Nederland, is in 2014 de stap naar het buitenland gezet. Het decor was de verlaten Air Force Base bij Vliegveld Weeze in Duitsland. De ambitie voor 2015 is om minimaal 50.000 deelnemers aan één van de drie Mud Masters evenementen te laten deelnemen.

Komend weekend vindt de eerste editie van de 2015 series plaats op het evenemententerrein in Haarlemmermeer. Met ruim 17.000 deelnemers is deze editie wederom volledig uitverkocht. De inschrijving voor de editie op de voormalige Air force base Weeze is inmiddels geopend, vanaf 9 maart start ook de inschrijving voor de september editie in Biddinghuizen.
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken