Guido Klomp versterkt managementteam Triple Double

Guido Klomp versterkt managementteam Triple Double
  • Sponsoring
  • 13 mrt 2015 @ 11:28
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSportmarketing

Per 1 mei zal Triple Double het management versterken met Guido Klomp. Hij zal mede vorm gaan geven aan de huidige en toekomstige groei van het bureau.

Guido Klomp heeft de afgelopen jaren leiding gegeven aan United State of Fans / TBWA. Hier was hij verantwoordelijk voor de uitvoering van wereldwijde campagnes voor merken als Adidas (voetbal), ATOS (IOC), Nissan en Heineken (UEFA Champions League). Voor TBWA werkte hij voor Canon Europe, DDB en Sportfive International.

Bob van Oosterhout, oprichter en directeur van Triple Double: 'Met Guido hebben we een super ervaren en getalenteerde sportmarketeer in huis wiens ambities goed aansluiten bij die van ons bureau. Met zijn brede kennis en zijn ervaring met grote internationale sportcampagnes is hij van grote waarde voor de verdere groei van Triple Double en de merken waar Triple Double voor werkt.'

Guido Klomp: 'Triple Double is een toonaangevend bureau en dat past bij mijn ervaring, ambities en waar ik persoonlijk voor sta. Ik kijk er dan ook naar uit om samen met grote talenten bij Triple Double nieuwe ideeën en een frisse kijk te ontwikkelen om de lat nog hoger te leggen; voor klanten en voor het bureau.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken