Hi-Tec hoofdsponsor Dam tot Dam Wandeltocht

Hi-Tec hoofdsponsor Dam tot Dam Wandeltocht
  • Sponsoring
  • 26 mrt 2015 @ 14:12
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSportmarketing

Het schoenen- en kledingmerk Hi-Tec heeft zich voor de komende drie jaar als hoofdsponsor aan de Dam tot Dam Wandeltocht verbonden. Aan de start van het evenement, dat op zaterdag 19 september voor de 13e keer plaatsvindt, worden ook dit jaar ruim 17.000 deelnemers verwacht.

Hi-Tec is in Nederland al langer betrokken bij de wandelsport. Zo is Hi-Tec onder andere hoofdsponsor van de Nijmeegse Vierdaagse, de Rode Kruis Bloesemtocht, de Airborne Wandeltocht en partner van de KWBN (Koninklijke Wandel Bond Nederland). Hi-Tec wilde heel graag betrokken zijn bij een groot wandelevenement in Amsterdam, waar het internationale hoofdkantoor gevestigd is. 'Toen die mogelijkheid zich voordeed hebben we meteen gereageerd. We vinden het een enorme eer om betrokken te zijn bij dit prachtige wandelevenement. En hopen samen met Le Champion dit evenement de komende jaren nog groter te laten worden', zegt Sanne van Wilderen, marketing manager Hi-Tec.

Ook organisator Le Champion is enthousiast over de samenwerking. 'Hi-Tec is een gerenommeerd merk in de sportbranche, waar wij ons met de Dam tot Dam Wandeltocht dan ook graag aan verbinden. Mede door hun ervaring met andere grote wandelevenementen en hun partnership met de Koninklijke Wandel Bond Nederland, zijn zij een waardevolle partner in het verder door ontwikkelen van het evenement', aldus Koert Hetterscheidt, directeur Le Champion.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken