Timmermans Infra geeft naam aan stadion Den Bosch

Timmermans Infra geeft naam aan stadion Den Bosch
  • Sponsoring
  • 26 mrt 2015 @ 10:07
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringVoetbalSportmarketing

Timmermans Infra zal met ingang van het nieuwe seizoen ook als naamgever van het stadion aan FC Den Bosch verbonden zijn. Timmermans Infra neemt hiermee het stokje over van BrainWash Kappers. De aannemer in kabel- en leidingwerken staat al op de rug van het shirt van FC Den Bosch.

De sponsorovereenkomst tussen FC Den Bosch en Timmermans Infra BV is aangegaan voor de periode van minimaal één seizoen. De huidige stadionsponsor BrainWash Kappers stopt als naamgever van het Bossche stadion, als gevolg van een fusie tussen de kappersketens BrainWash Kappers en Clubkappers.

Het management van FC Den Bosch is verheugd met de bereikte overeenkomst. 'We zijn als club enorm trots dat Timmermans Infra BV zich ook komend als subhoofdsponsor aan onze club verbindt en dat zij hun sponsorschap aankomende zomer uitbreiden middels het naamgeverschap van het stadion. We kijken uit naar een prettige voortzetting van de samenwerking en zijn zeer content met het in ons gestelde vertrouwen.'

Directeur Gert-Jan Timmermans van Timmermans Infra: 'Timmermans Infra BV richt zich met haar diensten onder meer op de omgeving ’s-Hertogenbosch en vanuit de groei die we de afgelopen jaren als bedrijf hebben doorgemaakt vinden we het een mooie ontwikkeling dat we samen met de club deze stappen kunnen gaan zetten. We wensen FC Den Bosch een succesvolle toekomst toe en hopen de club met de uitbreiding van onze samenwerking een positieve stimulans te geven om de beoogde ambities te verwezenlijken.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken