U2 Tour 2015 gesponsord door Salesforce

U2 Tour 2015 gesponsord door Salesforce
  • Sponsoring
  • 24 mrt 2015 @ 14:09
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • EntertainmentKunst & CultuurSponsoring

De komende U2 Innocence + Experience Tour 2015 wordt gesponsord door Salesforce. De sponsoring is onderdeel van een wereldwijde overeenkomst tussen Salesforce en Live Nation, internationale promotor en organisator van evenementen.

Salesforce is leverancier van online crm-oplossingen. 'Salesforce is erg blij dat het met Live Nation de komende wereldtoer van U2 kan ondersteunen', zegt Lynn Vojvodich CMO van Salesforce. 'Onze gedeelde toewijding aan innovatie en filantropie maakt dit een uniek partnership.'

De toer brengt U2 in september naar de Ziggo Dome in Amsterdam. Tijdens de concerten zal U2 voor het eerst nummer live spelen van hun laatste album Songs Of Innocence.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken