'YouTube'-festival start samenwerking Vodafone en Endemol
- Sponsoring
- 30 mrt 2015 @ 13:30
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - PartnershipEntertainmentMedia
- 30 mrt 2015 @ 13:30
- Redactie Sponsoring
Zowel Vodafone, Endemol als Het PR Bureau hebben zich verbonden aan het YouTube-festival VEED dat 18 april plaatsvindt in de Westergasfabriek Amsterdam. Vodafone wil de snel groeiende en innovatieve YouTube-community steunen. Voor Endemol is het een logische stap om deze nieuwe generatie online programmamakers te supporten.
Daarnaast is Het PR Bureau betrokken bij alle communicatie rondom het festival en biedt marketeers en media de mogelijkheid om de YouTube-artiesten en hun wereld te komen ontdekken.
'Met de belofte Power To You willen we innovatieve ideeën en initiatieven altijd de kans geven zich te kunnen ontwikkelen. De YouTube-community is een snel groeiende, innovatieve wereld die onlosmakelijk verbonden is met mobiele technologie en connectiviteit. Dat maakt het voor ons een vanzelfsprekende keuze om dit nieuwe initiatief te steunen zodat de eerste editie gelijk een knallend succes wordt', aldus Natasja Kok, Senior Campaigns Specialist, Vodafone.
Voor Endemol is het essentieel om aan het front van de ontwikkelingen op het gebied van programmamakers te staan. Jurian van der Meer, commercial director van Endemol Nederland Mediagroep: 'De YouTube-artiesten bewijzen stuk voor stuk dat ze unieke programmamakers zijn. Creatieve geesten met ieder een totaal eigen stijl die gigantische potentie hebben. Voor ons een logische stap om hen te ondersteunen in hun ontwikkeling, zoals we dat wereldwijd doen met Endemol Beyond. Sinds dit jaar richten we ons ook nadrukkelijk op de Nederlandse markt en de participatie in VEED is daar een onderdeel van.'
VEED Awards
Het VEED Festival wordt afgesloten met de eerste officiële VEED Awards, een publieksprijs voor de beste YouTubers in verschillende categorieën, waaronder Beste Comedy YouTube video, Beste Gamer YouTube video en Beste Beauty YouTube video. Op VEED zijn meer dan twintig van de meest invloedrijke YouTubers aanwezig om hun fans mee te nemen in hun wereld.
Kelvin Boerma, onderdeel van filmduo Cinemates en mede-organisator van het festival: 'Het bijzondere aan VEED is dat het een initiatief is van de YouTubers zelf. Samen organiseren we het evenement en bepalen we hoe wij onszelf tijdens het festival willen presenteren.'
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing