Campagne KNHB en Interpolis voor dragen van bitjes

Campagne KNHB en Interpolis voor dragen van bitjes
  • Sponsoring
  • 16 apr 2015 @ 11:10
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • PartnershipSportmarketing

KNHB en Interpolis voeren deze weken opnieuw campagne om hockeyers te motiveren een bitje te dragen. Internationals Lidewij Welten en Jaap Stockmann staan centraal in deze campagne, om een zo groot mogelijke groep hockeyers aan te spreken. Ook hebben 320 hockeyclubs een Interpolis Bitkit ontvangen.

Interpolis wil als partner van de KNHB werken aan een veilige hockeyomgeving. Preventie staat daarin centraal. Dit vertaalt zich naar diverse oplossingen, zoals een risicoscan voor clubs en diverse activiteiten rondom blessurepreventie.

Één van die activiteiten is de Interpolis Hapdagen, georganiseerd in samenwerking met de Stichting Preventie Tandletsel. Hockeyers kunnen op de eigen club een bitje op maat laten aanmeten. Vorig seizoen werden er op 120 clubs hapdagen georganiseerd en ruim 6000 bitjes aangeschaft. Dit seizoen stijgen die cijfers explosief, waarschijnlijk doordat de KNHB het dragen van een bitje verplicht m.i.v. seizoen 2015-2016.

Interpolis Bitkit
De bitkit die de club deze week ontvangen, moet clubs helpen om te gaan met de nieuwe regels en bevat:
- Reservebitjes (voor eenmalig gebruik, als iemand zijn bitje is vergeten)
- Doe-het-zelf hapsetjes (waarmee hockeyers zelf een afdruk kunnen maken van hun tanden, om een bitje op maat te laten vervaardigen)
- Informatie over bitjes
- Een uitnodiging voor het organiseren van een Interpolis Hapdag op de eigen club

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken