DPD ook komende jaren shirtsponsor Willem II

DPD ook komende jaren shirtsponsor Willem II
  • Sponsoring
  • 21 apr 2015 @ 10:04
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringVoetbalSportmarketing

Pakketbezorger DPD en Willem II hebben de lopende sponsorovereenkomst met twee jaar verlengd, met een optie tot verlenging van drie extra seizoenen. DPD is shirtsponsor van Willem II sinds 1 juli 2010. Ook Interpolis verlengde de samenwerking met de Tilburgse club.

'Door onze sponsoring merken we dat de naamsbekendheid van DPD de laatste jaren sterk is verbeterd. Bovendien hebben we ervaren dat onze klanten zich erg welkom voelen bij Willem II. Als DPD zijn we ervan overtuigd dat wederzijds vertrouwen de basis vormt van elke relatie. Ons streven is niet alleen om lange termijn relaties aan te gaan met onze klanten, maar ook met onze partners. Wij zijn van mening dat we elkaar moeten blijven steunen,' aldus Robert van Straaten, directeur Marketing & Sales DPD. Het bedrijf zal komend seizoen ook op het shirt van Willem II de nieuwe huisstijl doorvoeren.

Willem II is zeer verheugd met de verlenging van het contract door DPD. 'We zijn ontzettend trots dat we DPD al vijf jaar onze shirtsponsor mogen noemen. DPD is een trouwe, stabiele partner en we hopen samen nog vele jaren hand in hand te gaan. Wij vinden het daarom fantastisch dat we onze jarenlange relatie vandaag kunnen bezegelen met een hernieuwd contract van twee jaar. We gaan er ook de komende twee jaar weer alles aan doen om dit partnerschap tot een succes te maken', vertelt Berry van Gool, algemeen directeur Willem II.

DPD in Nederland is onderdeel van DPDgroup, het tweede grootste internationale pakketbezorgingsnetwerk in Europa.

Interpolis
Ook Interpolis heeft het contract met Willem II verlengd. De verzekeraar blijft in ieder geval tot en met seizoen 2017-2018 aan de club verbonden.

Directievoorzitter Interpolis Jack Buckens: 'Veel Tilburgers zijn erg betrokken bij Willem II. Zo zetten spelers, staf, vrijwilligers en supporters zich met hart en ziel in voor de eredivisieclub. De club vervult een belangrijke maatschappelijke rol omdat het mensen verbindt. Als Tilburgs bedrijf draagt ook Interpolis de Tricolores een warm hart toe. Al sinds 1998 steunen wij Willem II en die verbintenis willen we graag ook in de toekomst voortzetten.'

Op de foto: Frank Brugel (accountmanager Willem II), Michaël van Ooijen (CEO DPD Benelux), Berry van Gool (Algemeen Directeur Willem II) en Robert van Straaten (Directeur Marketing & Sales DPD Nederland)

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken