Grolsch en FC Twente leggen geschil over sponsoring bij

Grolsch en FC Twente leggen geschil over sponsoring bij
  • Sponsoring
  • 16 apr 2015 @ 12:52
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalSponsoringSportmarketing

Het juridische geschil tussen FC Twente en Grolsch over de sponsoring van het stadion is bijgelegd. Ook de komende jaren blijft de bierbrouwer de naamgevend sponsor van stadion de Grolsch Veste.

De commerciële afspraken over de sponsoring waren de afgelopen periode onderwerp van een juridisch geschil. Hierover hebben de partijen naar ieders tevredenheid overeenstemming bereikt. Met deze ondertekening is een einde gekomen aan het geschil en is de lopende bodemprocedure definitief van de baan.

Edwin Blom, directeur verkoop Grolsch: ‘We zijn tevreden over de afspraken die zijn gemaakt. We geloven onverminderd in het partnerschap dat we al die jaren samen hebben opgebouwd. We hebben de intentie om de club te blijven steunen, ook in periodes waar het wat minder gaat. In voor- en tegenspoed, dat mag FC Twente van ons verwachten en daar houden we ons ook aan.’

Gerald van den Belt, algemeen directeur FC Twente: ‘We zijn blij met de nieuwe overeenkomst. Ik weet niet beter dan dat FC Twente en Grolsch twee merken zijn die onlosmakelijk verbonden zijn met elkaar en met de regio Twente. Het is mooi dat we samen weer vooruit kunnen kijken en in ons beider jubileumjaar de verdere samenwerking hebben bekrachtigd.’

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken