Lotto officieel partner Amstel Gold Race 2015

Lotto officieel partner Amstel Gold Race 2015
  • Sponsoring
  • 17 apr 2015 @ 11:19
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringSportmarketing

Lotto, onderdeel van kansspelorganisatie De Lotto, is dit jaar officieel partner van de 50ste editie van Amstel Gold Race. Als partner van de Amstel Gold Race wil Lotto nog eens het belang van top- en de breedtesport onderstrepen, want in hetzelfde weekend vindt de wedstrijd- en de toerversie plaats.

De toerversie op zaterdag 18 april is ook meteen de aftrap voor ‘De 6 van Lotto’, dat eerder deze week werd geïntroduceerd. De wielerploeg van Team LottoNL-Jumbo, opgericht door Lotto en de enige Nederlandse ploeg in de UCI WorldTour, zal zondag 19 april ook aan de start staan van de Amstel Gold Race.

Leo van Vliet, koersdirecteur Amstel Gold Race: 'De Amstel Gold Race is uitgegroeid tot het grootste wielerspektakel van Nederland, voor amateurs en prof renners. Op zaterdag starten 15.000 wielerliefhebbers in de toerversie, en op zondag is de 50ste editie van de Amstel Gold Race voor prof renners. Top- en breedtesport komen in dit weekendsamen, en daarom is Lotto een logische partner voor de Amstel Gold Race.'

Marketingdirecteur De Lotto Arno de Jong: 'Als partner van de Amstel Gold Race laten we zien dat we ons sterk maken voor de top- en de breedtesport in Nederland. In het weekend van 18 en 19 april komt alles bij elkaar: op zaterdag fietsen de toerfietsers de eerste van ‘De 6 van Lotto’ en op zondag staat Team LottoNL-Jumbo aan de start van de wedstrijdversie.'

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken