Nieuw sportmarketingbureau voor sporttalenten

Nieuw sportmarketingbureau voor sporttalenten
  • Sponsoring
  • 8 apr 2015 @ 09:28
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingSportActivatie

Sport Stories is een nieuw sportmarketingbureau dat krachtige verhalen willen vertellen, die op lange termijn waarde gaan toevoegen aan de atleet en aan bedrijven. Het nieuwe bedrijf van Bart van Schijndel is gevestigd in SX in Eindhoven, het pand waarin ook Triple Double is gevestigd.

Van Schijndel is obij USG Brands zeven jaar verantwoordelijk geweest voor de sportmerken als Le Coq Sportif, Umbro, Diadora en Under Armour. Daarna werkte Van Schijndel aan de internationale positionering van het Amerikaanse horlogemerk Timex.

Van Schijndel wil met zijn sportmarketingbureau Sport Stories atleten in het buitenland beter positioneren, zegt hij tegen SportNext. 'Beachvolleyball is ontzettend populair in Brazilië, Amerika en Polen. Daar liggen o.a. commerciële kansen voor Nederlandse sporters.' Hij werkt al samen met beachvolleyballers Reinder Nummerdor en Christiaan Varenhorst.

Van Schijndel werkt met sporttalenten en bedrijven. 'Bedrijven worden vandaag de dag pas actief als sporters succesvol zijn. Met Sport Stories wil ik graag een stap voor het succes zijn.' 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken