Samsung lokale sponsor Pyeongchang 2018
- Sponsoring
- 8 apr 2015 @ 10:59
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringOlympische SpelenPartnership
- 8 apr 2015 @ 10:59
- Redactie Sponsoring
Zuid-Korea's grootste onderneming Samsung heeft getekend als lokale sponsor van de Winterspelen Pyeongchang 2018. Het contract wordt geschat op een waarde van 84 miljoen euro. Samsung is ook al TOP-sponsor van het IOC tot einde 2020.
'We zijn blij dat Samsung Pyeongchang 2018 ondersteunt, naast het TOP-partnerschap', zegt Pyeongchang 2018-president Cho Yang-ho. 'We zijn ervan overtuigd dat deze sponsorovereenkomst andere Koreaanse bedrijven zal aanzetten om zich als sponsor aan de Winter- en Paralympische Spelen van Pyeongchang 2018 te verbinden.'
De organisatie van Pyeongchang 2018 stelt dat het 41 procent van de benodigde sponsoringgelden heeft binnengehaald. Een rapport dat in december werd gepubliceerd beweert het tegenovergestelde. De organisatie heeft zelfs een bedrag ter grootte van 160 miljoen euro moeten lenen van de overheid.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing