Twee Japanse banken gouden partner Tokyo 2020
- Sponsoring
- 16 apr 2015 @ 10:13
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SponsoringOlympische Spelen
- 16 apr 2015 @ 10:13
- Redactie Sponsoring
Twee van de grootste Japanse banken zullen als gouden partner de Olympische Spelen van Tokyo 2020 ondersteunen. Mizuho en Sumitomo Mitsui Financial Group (SMFG) zijn al weer de elfde en twaalfde partner van de Spelen.
'De komst van beide banken bij het Tokyo 2020-sponsoringprogramma stelt ons nog meer in staat om onze boodschap te realiseren dat een volledig Japans team samen werkt aan het succes van de Spelen', zegt Tokyo 2020-president Yoshirō Mori.
Mizuho was al in 1964 betrokken bij de organisatie van de Spelen in Tokyo in 1964. 'Met de komst van de Spelen van Tokyo 2020, zullen we financieel gerelateerde steun bieden aan business die verband houdt met die Spelen', aldus Yasuhiro Sato, CEO van Mizuho.
Beide banken zullen ook het Japans Olympisch en Paralympisch team ondersteunen.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Premier Padel Rotterdam gesponsord... 23-04-2024
- ING en Concertgebouworkest 35 jaar... 18-04-2024
- Heineken hoofdsponsor 10e editie... 16-04-2024
- Atradius shirtsponsor Nederlandse... 11-04-2024
- MediaMarkt nieuwe hoofdsponsor... 03-04-2024
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing