Twee Japanse banken gouden partner Tokyo 2020

Twee Japanse banken gouden partner Tokyo 2020
  • Sponsoring
  • 16 apr 2015 @ 10:13
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SponsoringOlympische Spelen

Twee van de grootste Japanse banken zullen als gouden partner de Olympische Spelen van Tokyo 2020 ondersteunen. Mizuho en Sumitomo Mitsui Financial Group (SMFG) zijn al weer de elfde en twaalfde partner van de Spelen.

'De komst van beide banken bij het Tokyo 2020-sponsoringprogramma stelt ons nog meer in staat om onze boodschap te realiseren dat een volledig Japans team samen werkt aan het succes van de Spelen', zegt Tokyo 2020-president Yoshirō Mori.

Mizuho was al in 1964 betrokken bij de organisatie van de Spelen in Tokyo in 1964. 'Met de komst van de Spelen van Tokyo 2020, zullen we financieel gerelateerde steun bieden aan business die verband houdt met die Spelen', aldus Yasuhiro Sato, CEO van Mizuho.

Beide banken zullen ook het Japans Olympisch en Paralympisch team ondersteunen.

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken