Leeuwarden Culture Hoofdstad 2018 op shirt Cambuur

Leeuwarden Culture Hoofdstad 2018 op shirt Cambuur
  • Sponsoring
  • 18 jun 2015 @ 13:16
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • SportmarketingPartnershipVoetbal

Bouwgroep Dijkstra Draisma is ook de komend seizoen hoofd- en shirtsponsor van SC Cambuur. Dat laatste echter alleen met thuiswedstrijden. In de uitwedstrijden zal op het shirt plaats worden gemaakt voor Leeuwarden Culturele Hoofdstad 2018.

Dijkstra Draisma heeft zijn overeenkomst met SC Cambuur met twee seizoenen verlengd, met een optie voor nog een seizoen. In samenwerking met een aantal bedrijven, die op een later tijdstip zullen worden gepresenteerd, is de ruimte op het uitshirt beschikbaar gesteld aan CH2018.

Opgeteld bij de vijf voorgaande seizoenen gaat de Bouwgroep met vestigingen in Dokkum en Bolsward op voor het zesde en zevende seizoen op rij als hoofdsponsor van SC Cambuur. En dat is vrij uniek in voetballand, weet ook Algemeen Directeur Ard de Graaf. 'Als je om heen kijkt in de voetballerij zie je dat dit niet vaak voorkomt en dat zegt eigenlijk alles over onze samenwerking. Al jaren is Bouwgroep Dijkstra Draisma een partij waar we op kunnen rekenen en versterken we elkaar op vele gebieden. Het is daarbij extra mooi dat het om een overeenkomst voor meerdere seizoenen gaat.'

Bouwgroep Dijkstra Draisma is een middelgroot aannemingsbedrijf met meer dan 100 jaar bouwervaring en telt ruim 280 werknemers. Vanuit 2 vestigingen – Bolsward en Dokkum – richt de Bouwgroep zich met name op projecten in de drie noordelijke provincies (inclusief de Waddeneilanden), Noord-Holland en de Noordoostpolder.
 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken