Makro verlengt sponsorcontract met NAC

Makro verlengt sponsorcontract met NAC
  • Sponsoring
  • 18 jun 2015 @ 10:05
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • VoetbalSponsoring

Direct na de degradatie heeft Makro Breda de sponsorovereenkomst met NAC verlengd. Makro-salesmanager Richard Diepstraten roemt de samenwerking, waarbij de food- en non-food-groothandel klanten mee kon nemen naar NAC, maar waarbij anderzijds ook nieuwe netwerken werden aangeboord dankzij de businessclubevenementen van NAC.

'Wij leven allemaal mee met NAC,' zegt Diepstraten. 'We hebben er alle vertrouwen in dat Breda de nieuwe selectie in de harten sluit en ze naar promotie schreeuwt.' In de Makro-winkel is ook NAC-merchandise te koop.

De overeenkomst met Pabo, de online erotiekwinkel, wordt niet verlengd. Pabo sloot begin vorig seizoen een 1-jarig sponsorschap met NAC – en ook FC Utrecht en SC Heerenveen – maar verlengt die overeenkomsten niet. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken