Milena van Not versterkt sportmarketingbureau 2Basics
- Sponsoring
- 30 jun 2015 @ 08:57
- Link
-
Redactie Sponsoring
Redactie
MarketingTribune - SportmarketingMaatschappij
- 30 jun 2015 @ 08:57
- Redactie Sponsoring
Sinds juni versterkt Milena van Not het team van 2Basics Breedtesport & Marketing in Haarlem. 2Basics legt zich voornamelijk toe op projecten binnen de domeinen breedtesport en maatschappelijke sponsoring.
Van Not, al meer dan 25 jaar actief binnen diverse functies in de (hockey)sport en tot vorig jaar werkzaam als Head of Sponsoring Unilever Benelux: 'Na negen jaar bij één van de mooiste bedrijven van de Benelux verantwoordelijk te zijn geweest voor sponsoring in de meest brede zin van het woord, wil ik mijn ervaring nu graag in gaan zetten om het maatschappelijk karakter van sponsoring te versterken. Maatschappelijke relevantie wordt voor sponsoren steeds belangrijker. Je ziet dat besef echt groeien. En daarmee gelukkig ook de te besteden budgetten. Maar makkelijk is het niet. Je hebt relevante kennis en ervaring nodig van sport, de maatschappij, het bedrijfsleven en sportbonden om samen met partners die volgende stap te zetten, succesvol te zijn en het verschil te gaan maken. Ons focuspunt, breedtesport, is immers per definitie maatschappelijke sponsoring. Vandaar de keuze voor 2Basics: een prachtbureau met mooie partners en veel potentie.'
Ruben Houkes van 2Basics: 'Wij zijn erg blij met de komst van Milena. Ze versterkt ons netwerk in de corporate-, marketing- en sportwereld. En komt precies op het goede moment in de ontwikkeling van ons bureau. Naast een achtergrond binnen de topsport, sportbonden en haar werkzaamheden bij content-partner Helden Magazine, brengt ze de ervaring mee van een absolute topspeler binnen de FMCG league.'
2Basics werkt al meer dan 10 jaar voor opdrachtgevers zoals o.a. Zilveren Kruis, Infotheek, Jeugdsportfonds, Maag Lever Darm Stichting, Regiobank, Davilex, Interpolis, Centraal Beheer, Arbeidsmarktfonds Sport, Natuurmonumenten, Procter & Gamble, Nevobo, Atletiekunie en de KNZB. 2Basics heeft ook eigen projecten zoals Schooljudo, Penningmeester van het Jaar en content platform Tym.nl.
-
Redactie Sponsoring
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/sponsoring/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Partnership Herbalife met... 27-03-2024
- Duitse voetbalbond ruilt vanaf 2027... 22-03-2024
- Philips stadion podium voor Philips... 22-03-2024
- FC Emmen vraagt aandacht voor... 20-03-2024
- Go Ahead-speler Kuipers en zijn... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing